اپل برای آیفون می‌خواهد از نمایشگر اولد چینی استفاده کند

اپل برای آیفون می‌خواهد از نمایشگر اولد چینی استفاده کند

در حال حاضر، مهم‌ترین تامین‌کننده نمایشگر اولد برای آیفون‌ها، شرکت سامسونگ است و بعد از آن با فاصله بسیار زیادی شرکت ال‌جی قرار دارد. اما طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، اپل برای آیفون‌های ۲۰۲۰ قصد دارد به همکاری با یک شرکت جدید هم روی بیاورد.

ظاهرا اپل مشغول آزمایش‌های نهایی برای بررسی کیفیت پنل‌های اولد شرکت چینی BOE است. اگر همه چیز خوب پیش برود، شاید شرکت BOE به بزرگ‌ترین تامین‌کننده پنل‌های اولد آیفون‌های ۲۰۲۰ تبدیل بشود. شرکت BOE در چند سال گذشته بودجه زیادی را برای توسعه خطوط تولید پنل‌های اولد باکیفیت صرف کرده است.

از سال ۲۰۱۷، اپل‌ برای نمایشگرهای مک‌بوک و آیپد، با شرکت BOE در حال همکاری است و به همین خاطر افزایش وسعت این همکاری چندان تعجب‌آور محسوب نمی‌شود. لازم به ذکر است که بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اپل ظاهرا قصد دارد برای هر سه مدل آیفون ۲۰۲۰ از نمایشگر اولد استفاده کند.

سایت Nikkei Asian Review که این خبر را منتشر کرده، در زمینه‌ی اخبار مربوط به زنجیره تامین محصولات اپل‌ سابقه‌ی خوبی دارد. در همین رابطه، باید بگوییم که اپل همواره به‌دنبال تامین قطعات خود از منابع مختلف است و پنل‌های اولد آیفون از جمله معدود حوزه‌هایی است که عمدتا در دست سامسونگ قرار دارد.

منبع: Phone Arena

پیگیری سفارش
لیست مقایسه
شگفت انگیز ها