مهم‌ترین گوشی‌هایی که در ماه جاری معرفی می‌شوند

مهم‌ترین گوشی‌هایی که در ماه جاری معرفی می‌شوند

همواره در اواخر تابستان، بسیاری از شرکت‌های سازنده از جدیدترین گوشی‌های مهم خود رونمایی می‌کنند و امسال هم از این قاعده مستثنا نیست. در حال حاضر در ماه سپتامبر به سر می‌بریم و تا حدود یک ماه آینده چندین گوشی هوشمند جذاب معرفی می‌شود که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

۱۴ شهریور؛ شرکت HMD از جدیدترین گوشی های میان‌رده و پرچم‌دار نوکیا رونمایی می‌کند

گوشی

نمایشگاه بین‌المللی IFA در روز ۶ سپتامبر کار خود را آغاز می‌کند ولی شرکت HMD قصد دارد جدیدترین گوشی‌های نوکیا را یک روز قبل از آغاز این مراسم معرفی کند. در این مراسم انتظار داریم که نسل جدید گوشی های نوکیا ۵، ۶ و ۷ و همچنین جدیدترین پرچم‌دار نوکیا معرفی شود. گفته می‌شود این پرچم‌دار نوکیا ۹.۱ نام دارد و اولین گوشی ۵G نوکیا خواهد بود. البته بدون شک مدل ۴G آن هم معرفی می‌شود که امیدواریم نسبت به نوکیا ۹ حرف بیشتری برای گفتن داشته باشد.

۱۵ شهریور؛ معرفی جدیدترین پرچم‌دار ال‌جی و سونی و احتمالا آغاز عرضه گلکسی فولد سامسونگ

گوشی

شرکت‌های مختلف معمولا در اولین روز نمایشگاه IFA تلاش می‌کنند که جدیدترین محصولات خود را معرفی کنند و به همین خاطر روز بسیار شلوغی محسوب می‌شود. ال‌جی با انتشار یک تیزر تایید کرده که در این نمایشگاه شاهد معرفی مدل جدید ال‌جی V50 خواهیم بود که در کنار آن یک وسیله جانبی برای ارائه‌ی نمایشگر ثانوی ارائه می‌شود. در ضمن شاید شاهد معرفی نسل جدید گوشی G8 هم باشیم که ظاهرا آن هم از چنین وسیله جانبی پشتیبانی می‌کند.

سونی هم قرار است در این نمایشگاه از گوشی پرچم‌دار اکسپریا ۲ رونمایی کند. نسل قبلی آن به نام اکسپریا ۱ گوشی چندان مرسومی نبود ولی به نظر می‌رسد سونی از ویژگی‌های مختلف آن رضایت دارد و به همین خاطر برای نسل دوم آن تفاوت‌های چندانی عملی نشده است.

در نهایت، باید به سامسونگ اشاره کنیم که گفته می‌شود بعد از ماه‌ها انتظار، قرار است در این روز عرضه رسمی گلکسی فولد را آغاز کند. همانطور که می‌دانید، بعد از اینکه گوشی‌های گلکسی فولد در اختیار خبرنگاران قرار گرفت، مشکلات مختلف آن دردسرهای زیادی ایجاد کرد و سامسونگ اعلام کرد این مشکلات را اصلاح می‌کند و این گوشی با چند ماه تاخیر روانه‌ی بازار می‌شود. حالا به نظر می‌رسد سامسونگ تمام این مشکلات را برطرف کرده و بعد از انجام بررسی‌های مختلف می‌توان در رابطه با موفقیت سامسونگ اظهارنظر کرد.

۱۹ شهریور؛ معرفی مدل‌های مختلف آیفون ۱۱ و ساعت هوشمند اپل واچ ۵

گوشی

بدون شک هر ساله یکی از مهم‌ترین رویدادهای مربوط به گوشی های هوشمند، مربوط به معرفی نسل جدید آیفون‌ها است. مانند سال گذشته، این بار هم انتظار داریم که اپل از سه مدل جدید آیفون رونمایی کند. در رابطه با نام‌گذاری این آیفون‌ها گزارش‌های زیادی منتشر شده ولی به نظر می‌رسد آیفون ۱۱ جایگزین آیفون XR می‌شود و آیفون XS و XS مکس هم جای خود را به آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس خواهند داد. در رابطه با این مدل‌ها تقریبا تمام ویژگی‌های آن‌ها لو رفته و با قاطعیت زیادی می‌توانیم در مورد آن‌ها صحبت کنیم. در کنار این موارد، اپل از نسل جدید ساعت هوشمند خود موسوم به اپل واچ ۵ رونمایی خواهد کرد.

۲۸ شهریور؛ هواوی از خانواده میت ۳۰ پرده‌برداری می‌کند

گوشی

هواوی در حال حاضر دومین شرکت بزرگ سازنده گوشی های هوشمند در جهان است ولی روزبه‌روز دردسرهای مربوط به تحریم آمریکا علیه هواوی افزایش پیدا می‌کند. این شرکت در تاریخ ۲۸ شهریور از گوشی‌های میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو رونمایی می‌کند که از تراشه کایرین ۹۹۰ بهره می‌برند ولی طبق خبرهای منتشر شده، ظاهرا این گوشی‌ها از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل بهره نمی‌برند. اگر این موضوع صحت داشته باشد، پس هواوی برای فروش آن‌ها در بازارهای غیر از چین باید با چالش‌های زیادی دست و پنجه نرم کند. اما در هر صورت، پرچم‌داران هواوی همواره هیجان‌انگیز هستند و باید ببینیم این بار این گوشی‌ها چه ویژگی‌های جذابی به ارمغان می‌آورند.

۴ مهر؛ معرفی گوشی‌های وان‌پلاس ۷T و ۷T پرو

گوشی

وان‌پلاس با معرفی گوشی ۷ پرو توجهات زیادی را جلب کرد و باید ببینیم که نسل جدید آن از چه ویژگی‌هایی بهره می‌برد. البته گوشی‌های وان‌پلاس دارای پسوند T معمولا نسبت به مدل اصلی تفاوت‌های قابل توجهی ندارند و طبق گزارش‌ها و رندرهای منتشر شده، وان‌پلاس ۷T پرو تا حد زیادی مشابه نسل قبلی خود است.

منبع: Phone Arena

پیگیری سفارش
لیست مقایسه
شگفت انگیز ها