مودم 5G هوآوی وای فای پرو با باتری 8 هزار میلی آمپر بر ساعت معرفی شد

مودم 5G هوآوی وای فای پرو با باتری 8 هزار میلی آمپر بر ساعت معرفی شد

هوآوی علاوه بر معرفی سری گوشی های میت 30 با فناوری 5G و میت ایکس، دستگاه های دیگری به غیر از گوشی تلفن همراه که از این فناوری جدید استفاده می کنند نیز تولید کرده است سخت افزار ارتباطی H5000 M اولین ماژول تک هسته ای و چند حالته 5G برای اهداف صنعتی است. علاوه بر این، هوآوی اخیرا مودم وای فای پرو 5G را با ظرفیت باتری 8000 میلی آمپر بر ساعت معرفی کرده است.
این مودم یک بدنۀ شیک سرامیکی دارد و دارای رنگ بندی سفید یا مشکی است و از دو درگاه شارژ بسیار سریع برخوردار است. این مودم نسخۀ دیگری نیز دارد که تنها رنگ سفید آن موجود است و از باتری 4000 میلی آمپر بر ساعت بهره می برد.

 

هوآوی مدعی است مودم وای فای پرو 5G اولین مودم وای فای دو حالته در دنیاست که به لطف آن کاربران گوشی ‌های هوشمند فاقد تراشۀ مجهز به مودم موبایل 5G می ‌توانند اینترنت پرسرعت بر بستر نسل پنجم شبکۀ موبایل را تجربه کنند. هوآوی تاکید زیادی روی دوام بالای مودم 5 جی خود دارد.
مودم جیبی جدید هوآوی دارای سیستم بر روی چیپ Balong 5000 است که سیگنال های دریافتی از آنتن های نسل پنجم شبکه را به امواج پرسرعت وای فای تبدیل می کند. پشتیبانی از شبکۀ ماژول دوگانه NSA/SA از ویژگی های دیگر این مودم پرسرعت است.
وای فای پرو هوآوی دارای فناوری شارژ سریع 40 واتی است که باعث می شود پاوربانک درونی آن به سرعت شارژ شود همچنین می تواند با حداکثر توان 5/22 وات، گوشی های هوشمند را به سرعت شارژ کند و دستگاه های پشتیبانی کننده از فناوری شارژ بی سیم را نیز با حداکثر توان 15 وات شارژ کند.
افزون بر این، وای فای پرو هوآوی دارای تراشۀ مبتنی بر هوش مصنوعی است که با استفاده از الگوریتمی خاص به طور هوشمند به سراغ سیگنال بهتر می رود؛ استفاده از این تراشه پایداری اتصال بی سیم را به ارمغان می آورد به طوری که می توان برای انجام بازی نیز روی آن حساب کرد.
اتصال به این مودم با تمام دستگاه ها از گوشی تلفن همراه گرفته تا تبلت و نوت بوک بسیار ساده و بی دردسر است.
مودم هوآوی 5G از دسامبر امسال (آذرماه) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت اما هنوز خبری در مورد قیمت آن منتشر نشده است.

 

پیگیری سفارش
لیست مقایسه
شگفت انگیز ها